I LIKE TO YOYO.

bjas
seriösare människa är omöjligt att hitta~*host* men lite får man väl bjuda på sig själv!

Japp, den klaraste sanningen: i like to yoyo. Jag ser att ni har varit så lyckligt lottade att få chans att läsa några av Linis inlägg, och nu kommer det första av mina. DRUMROLL PLEASE. Nehäpp, det blev inga trummor för mig inte.
I alla fall befinner jag mig i ett charmerande rött hus på prästkragevägen där S bor. Och gissa vad jag gör? (Förutom att skriva detta!) Jo, jag läser Harry Potter. Med andra ord, är jag en lika stor nörd som vanligt.
Jag slår vad om att Lina suckar djupt när hon läser detta. "Typiskt Ida" säger hon säkert, eller något liknande: HEJ LINA!
Jag skulle bara stoppa förbi och ge er ett litet smakprov för vad som kan väntas. Nu kör jag vidare. Vroom, vroom.

kärlek, I.


nedräkning: 3 dagar tills jag åker tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0