Simon says: BE A WEIRDO!





Jehana är här nu, och Emma kommer snarast (ifall hon hittar).
Jag bestämde mig för att tvinga min lilla indier för att ta bilder med mig, men hon kunde inte vara oseriös nog på bilderna, så jag fick skuld känslor hela tiden; hon blev så jäkla söt på varenda bild. Sedan började jag grimasera, och hon skratta; vilket resulterade i den understa bilden. Jag, som vanligt väldigt väldigt......underlig, och en fjärde del av Jehana, för hon ligger på golvet och skrattar. Åt mig.
Borde jag fråga mig själv varför så mycket människor skrattar åt mig? Äsch, jag får väl förbli konstig. Det var väl medfött antar jag. (Eller så tappade bara mina föräldrar mig mycket när jag var ett spädbarn....jag kommer ihåg en historia om en barnstol, och en blommkruka...aja)

kram, IDA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0