Stön. Aj. Oj.


Första dan i skolan är avklarad. Det var faktiskt helt okej. Att få träffa alla igen och så.
Sista året med denna klassen, det känns väldigt konstigt.
Klassfotot är redan på måndag, och alla pratar om olika teman, fjortisar, nördar och någon ville Ceasar-ish.

Jag var hos maja med gabi och nanna efter skolan, och vi gjorde lite allt möjligt, och när vi satt och kollade på Twilight känner jag hur min hals hade svullnat upp.
Så nu sitter jag plötsligt här med blåsor i munnen, tjock jobbig hals och huvudvärk. Jag tror närmare bestämt att jag får ta och sova tidigt idag.
aja, idag hade jag min favvissjorta, min lumberjack (skoggshuggare). Mums.

KÄRLEK (på avstånd, så ni inte blir smittade) Lina.

en bild på idababe får avrunda det hela.

idaaa

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj, jag är överallt i bloggen ;D

<3

2009-08-20 @ 20:18:00
URL: http://fiveyearstime.blogg.se/
Postat av: Anonym

Because you're worth it! ;D

2009-08-20 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0