Sweet Dreams.



En sovande Emma. Lägg märke till mina oerhört sexiga pyjamas byxor! YES!

Emma sov över här igår, vi stannade uppe tills klockan 2 (på ett ungefär), och såg på Friends, snackade, och käkade nötter. Lyckad kväll i min mening. Jag vaknade, som vanlig, oerhört tidigt, så Emma ligger fortfarande och sover. Hon kommer slå mig när hon vaknar, för jag sa att jag skulle väcka henne, men hon sover så sött :) Sweet dreams, gumman. Jag älskar dig.
Jaja, i alla fall, igår kom hela familjen hem. Jag är så överlycklig att det inte går att beskriva! Belle kom ihåg mig, och allt! Hon började studsa, och krama mig när jag lyfte upp henne. Och Arvin's hår har blivit jätte långt! Snyggt tycker jag, Hemskt, tycker mamma. Idag ska han ut och klippa sig. Banne mamma, att alla alltid ska lyssna på henne. Jag och Emma ska bda, kanske gå en tur i stan sen hem och göra läxorna som våraljuvliga lärare har lastat på oss. Bilder kommer sen :D
 
Kramar, I.


Kommentarer
Postat av: Marie ♥

Heej, vad har du för dig?

2009-08-16 @ 04:51:38
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0