Autopilot

Senaste två dagarna har jag legat hemma sjuk. Jag har mått lika bra som en bakfull knubbsäl.
Blääh. Idag är otroligt mycket bättre än igår.

I onsdags var jag och mami på öppet hus på spyken. Det klickade. Jag har hittat hem. Jag tänker inte gå till några fler öppna hus. haha. Jag vill verkligen komma in.

Just nu sitter jag på picnik och redigerar en favoritbild från när jag och ida fotade. Det är ungefär det jag orkar i nuläget. Sitta framför datorn och försvinna in i Amanda Jenssens nya album och redigera bilder. OCH ÄTA GLASS! NAM NAM.

btw, lyssna på Amanda Jenssens nya album! Det är asbra. Min favoritlåt so far är Autopilot. möms.
aja. nu tänkte jag försöka sova.

Alla mail oc grejor jag ska skicka kommer så fort jag bara kan. Jag är ganska slut i rutan. hehe.

här är ialla fall lite olika varianter på ida. (det var den första bilden vi tog) (she's doooti)
PÖSS


vilken tycker du är bäst?
/LINAHH

Kommentarer
Postat av: Ida E

tredje bilden är fin tycker jag :) gillar färgen. eller den andra, för färgen är stark där.

eller allihop är jäätefina :)



du har fortfarande inte mejlat mig, det vet du?

2009-11-14 @ 12:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0