kärkärkärkärkär

kanske liiiiiiiiiiiiite är jag? :3
jag berättar mer sen. jag vet faktiskt inte själv. allt är så förvirrande. tihi (:

jag längtar tills jag får mitt MAIL från lina idaggggggg!
jag hoppas hon kommer in på spyken.
nej föresten, jag hoppas att hon trivs på spyken. hon kommer komma in; utan tvekan.
själv får jag gå teater på universitet. NIDA, Guildford, RIDA eller Guildhall är drömmen :)

jag vill dock ocksåååååååååå gå på lunds dans musikal - klassisk ballet 4 gånger i veckan?! :O:O
shit. det vill jag också göra. älskar ballet. jaja.

igår hade jag mitt personal project exhibition (den filmen som jag gjorde över sommarn)
det gick sjukt bra. jag hängde med eliott, rob, och connie mest. och vanessa.
fast jag och killarn satt och snacka för E är lite kär i en annan tjej, så vi försöker para ihop dem.
det går inteeeeeeeeeee så bra. det kommer alltid grejs ivägen.
*arg*

jaja, hej hopp, snabelsnopp! :D

/ Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0