Äkta kärlek i ett bildspel:


elvira på jonathans axlar före min pjäs.

arvin på sin grade five graduation.

julovet 08. jag och min bästavän/syster.

mamma och belle när hon var bara 2 veckor gammal.

sommaren 08 på lomma strand. arvin knarvin, och ida idolin.

julafton '08. jag helt upslukad i twilight, och pappa.

del av centrestage gruppen.

min älskade älskade pappa.

belle ger pappa en puss på studsmattan, sommarn 09.

elvira...skrattandes. det bästa ljudet i världen.

jag kör en liten traktor sak, och elvira åker med. jag är så cool att ni blir avundsjuka!

nån gång 08. jag, anna, kt & maja, när vi (och de andra) var som bästa vänner.

mina allra bästa vänner/systrar.

sysslingar. <3.


det är min kärlek i ett liten bildspel. fast inte all min kärlek.
utan jag har så mycket mer människor som jag älskar attd et nästan inte går att rabbla upp alla.
det finna alltid mer plats för kärlek.
<3, I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0