Let me tell you about hard work.

IDA! GÖR DEN HÄR WATERMELON SAKEN OCH LÄGG UT DEN HÄR! FILMA DEN ALLTSÅ!
I MISS IT.
ahahah jag stod i duschen i morse och gjorde den om och om igen hahahah. fast jag kan inte hela. sadface.

'Lets pretend we have a biiiiiiiig watermelon. I cut them in half. And then a slice for you, and a slice for me.'

aja bilder från igår kanske skulle sitta fint såhär på morgonkvisten?

blomma. åkeerträd. himmel. what evuur.
blomma. åker2.
jakriborg. hoho
den sista bilden är mest för ida. för hon älskar jakri. och jag vet att djupt, djupt inne saknar hon mig också. hahahahahaha vad rolig jag är!

Kommentarer
Postat av: Ida

nu har jag lagt upp den.

watermelon-videon :)

2009-09-30 @ 17:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0